מוצרי חשמל קטלוג מוצרי חשמל : קטלוג מוצרי חשמל · מכונת כביסה · מדיח כלים · מייבש כביסה · טוחן אשפה · קולט אדים · מטהרי מים · מקרר · כיריים · תנור · מיקרוגל · פילטר · הוראות הפעלה
מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ - שירות תיקון ושיווק מוצרים למטבח אנחנו כאן לשירותך ...
על מה ברצונך לדעת ?

זבנג וגמרנו - הלקוח והחברה !
מאמרים בנושא שירות לקוחות - מעוז הקור בע"מ

קטלוג מוצרי חשמל
מעוז הקור בע"מ מעוז הקור
מכונות כביסה / מייבשים / מדיחי כלים / תנורים / כיריים / מקררים קטלוג מוצרים
מוצרי חשמל ביתיים המוצרים של בני!
דרושים טכנאי שירות דרושים
צור קשר צור קשר
פורום גולשים טכנאים פורום גולשים
הזמנת שירות הזמן שירות
הוראות הפעלה
הוראות הפעלה
דף הבית
זבנג וגמרנו - הלקוח והחברה ! מאמרים בנושא שירות לקוחות - מעוז הקור בע"מ טל להזמנות או בירורים : 1-700-506001
דף הבית > מאמרים על מוצרי חשמל
כאן תוכלו למצוא מגוון כתבות ומאמרים בנושא השירות, השיווק, מוצרי חשמל ועוד ...
אם יש לכם מאמר מעניין בנושא מוצרי חשמל, שירות, שיווק ועוד ... תוכלו להוסיף גם כתבות או מאמרים משלכם.
במידה ומעוניינים להוסיף כתבה או מאמר בנושא רלוונטי,
צרו קשר עוד היום ופרסמנו מאמר עם קישור לאתרכם.

רשימת המאמרים - לחץ על המאמר לצפייה או חזרו לעמוד מאמרים על שירות לקוחות


מאמרים בנושא שירות לקוחות

מאמרים בנושא שירות ושימור לקוחות
 
זבנג וגמרנו - הלקוח והחברה ! עורך : ענת זיו תאריך : 08/07/08 חזור למעלה
בין הלקוח והחברה קיימת סינרגיה, השומרת על הקיום של שניהם; אך עם זאת נראה כי במציאות של ישראל 2006, הקשר בין השניים לוקה בחסר. הצרכן הישראלי מנהל מו"מ קשוח ומיומן, בוחר, ומנהל את המערכה; לעומתו, החברה בשוק הישראלי עסוקה במרדף יום-יומי אחר הלקוח החדש הבא, כשהיא משקיעה מעט מדי משאבים בניסיון להבין מה הלקוח שלה רוצה באמת.
במאמר זה נציג את שני הפנים של תחום קשרי הלקוחות: הפן של הצרכן, ובמקביל - הפן של החברה, תוך התבססות על מקרים אמיתיים ומידע שנשאב מהשטח.

הצד של הצרכן - מחיר, ספונטאניות ואינטימיות

מרגע צאתנו את פתח הבית ועד לכתנו לישון, אנחנו מוצפים במסרים, תכנים, פרסומות, באמצעים רבים ומגוונים, כמו: טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, SMS, מיילים בעבודה, מיילים בבית, המשדרים לנו מידע על מוצרים חדשים, מבצעים, הטבות, קופונים, מכירות סוף עונה ועוד ועוד. זה מעייף אותנו ולעתים עובר מעלינו. סף הקשב שלנו, כצרכנים, עלה, ואנחנו הרבה יותר חשדניים, מבולבלים, נבוכים, מנוכרים ודורשניים - ובצדק.
בכל ענף ובכל תחום קיימת תחרות אדירה. המציאות מספקת לנו, הצרכנים, אפשרות להוציא את התותחים הכבדים ולהתחיל להתמקח, לברור, ובסופו של יום - להחליט בעצמנו באיזו רשת או חברה תצלצל הקופה הרושמת. החברות, ברוב טובן, מגלגלות את הכדור לידיים שלנו, ואנחנו אלה שמחליטים לאיזה כיוון לבעוט בחזרה.
ואם לא די בהיצע העצום המתגלגל בשוק, קיצרו לנו את הדרך ופתחו עבורינו מרכזי ONE STOP SHOP מפוארים ומושקעים - כל הקניות תחת קורת גג אחת; בלי הרבה מאמץ, בלי לבזבז זמן. ביקור בקניון הריהו ביקור בהיכל האנונימיות. הרכישות שלנו אקראיות ומונחות מטעמים של נוחות, ויזואליות, טעם אישי, גודל חלון הראווה, אמצעי המשיכה בחנות, מצב רוח ומחיר. כולם טעמים קרים ולא אישיים. בדרך-כלל הבחירה שלנו ברשת זו או אחרת היא ספונטאנית ולא מכוונת.

שיקולי מחיר:

ארנקינו וראשינו שופעים בקופונים, במבצעים, בהטבות, בנקודות, בכרטיסי חבר ובכרטיסי מועדון; כולם ססגוניים ואטרקטיביים, ואנו מחכים לשעת ה-"ש", כדי לשלוף אותם ולגלות שההנחה מתייחסת רק לבגדי העונה הקודמת; שהמכנסיים שבחרתי לא כלולים במבצע; שהשובר שקיבלת תקף בקנייה מעל 350 ₪; שמבצע 2+1 מתייחס למוצר דומה, אך לא בדיוק למוצר שנבחר; שאפשר לקחת את המוצר שבמבצע, אך הוא יקר יותר מזה שבחרת.
אז למדנו לקרוא את האותיות הקטנות, כי בסופו של יום, הן אלה שקובעות. עוד למדנו ששירות לקוחות במדינת ישראל ממוקד בטיפול בבעיות ובכיבוי שריפות. ובדרך-כלל הבעיה היא של הלקוח, ולא של החברה.

לא פנוי ליחסים:

בדרך-כלל מערכת היחסים של הצרכן עם הארגון היא קצרה, עניינית, לא מרגשת, ועוד לפני שהחלה היא כבר הסתיימה. נקודת המפגש בין החברה ללקוח הוא בזמן הקנייה/ מכירה. אם שילמנו בתשלומים כי אז נפל בחלקנו העונג לפגוש את החברה לאורך זמן מעל דפי חשבון הבנק. וכך, כשהחברה תחליט כי היא מעוניינת להגדיל את מחזור המכירות שלה, היא תפנה אלינו שוב ותציע לנו לשוב ולקנות במבצעים "חסרי תקדים".

SPAM - סתם:

תיבת הדואר, ששימשה בעבר מקום למכתבים, תשלומים ומשלוחים, משמשת היום כתיבה אותה מזין כל דיכפין בפליירים, מגנטים, מדבקות, מעטפות, קטלוגים. ממש תיבת ההפתעות. רוב הדואר, אם לא כולו, מוצא את מקומו בפח הזבל. אף תא הדואר האלקטרוני מלא בפניות ומסרים משעממים, לא מעניינים ולא יצירתיים, התרים אחרי כספנו וחוקרים את עומק כיסנו.
ומה אנחנו רוצים בסך הכל? שקיפות, אמינות, ודאות, בטחון ואמון בשירות / במוצר ובחברה ממנה רכשנו. ובשתי מלים: מערכת יחסים.

הצד של החברה - מחיר, בידול ונאמנות

בכל ענף ובכל תחום יש חברות דומות, המעסיקות אנשים דומים, בעלי השכלה דומה, העובדים בתפקידים דומים, הקוראים עיתונות דומה, משתלמים בכנסים דומים ומייצרים מוצרים דומים באיכות דומה. נדרש יותר מאשר מוצר מעולה בכדי לנצח ולהצליח בגדול.
כללי המשחק המוגדרים בישראל של 2006 קשוחים יותר. אם בעבר שירות טוב, מיקום טוב ומוצר מצוין היו תנאים מספקים לניצחון במשחק, הרי שבמציאות הנוכחית הם תנאי סף להשתתפות במשחק, כשמטרת המשחק היא: נאמנות לקוחות.
התוצאה הנכספת לחברה שתנהל את מהלכיה נכון תהיה נאמנות לקוחות. סקירה כללית מראה כי רוב החברות בישראל עסוקות 90% מהזמן ומשקיעות 90% מתקציבן בניסיונות להשיג לקוחות חדשים, ולא משקיעות זמן ומשאבים בקשר ובטיפוח הלקוחות הקיימים, שרכשו מוצרים / שירותים מהחברה.
חברה מוכרת מוכיחה כי יש שוק למוצרים שלה; עובדה שיש לקוחות משלמים. לקוח קונה הוא לקוח שמצא את חפצו בחברה, איזו סיבה יש לחברה לא לדעת מי הלקוח ולא להחזירו לרכישות חוזרות?

כמה עובדות שכולנו יודעים:
  • לקוח קונה הוא לקוח פוטנציאלי לרכישות נוספות.
  • שביעות רצון הלקוחות אינה המטרה של מערכת שירות הלקוחות, היא רק נקודת התחלה. נאמנות לקוחות היא תוצאה ולא מטרה.
  • רכישה מחושבת מבוצעת מהכיס, והיא קרה ועניינית.
  • רכישה רגשית/ חווייתית מתבצעת ממקום אמוציונאלי - מהלב, ומגיעה ממקום של מחויבות רגשית של הלקוח כלפי החברה ממנה הוא בחר לרכוש.
  • לקוח נאמן מציג רווחיות גבוהה ותחזוקה נמוכה, והם הגמול של הארגון על היותו אמין ונאמן ללקוחותיו.
גישוש - שלב החיפוש:
  • מתחילים לדבר עם הלקוח ברמה של דיאלוג, ברמה האישית.
  • מגדירים אסטרטגיית נאמנות של הארגון ללקוחותיו.
  • מייצרים תקשורת רציפה ועקבית עם הלקוח ומתחילים לנהל מערכת יחסים.
  • שואלים את הלקוח שאלות, בלי לחשוש מתלונות, ביקורות ודעות שליליות.
  • מבטיחים הבטחות שיווקיות ופרסומיות, ומייצרים ללקוח ערכים מוספים, שאף אחד אחר לא יוכל לפרוע כמוכם.
פרקטיקה - שלב הביצוע:
  • יוזמה - החברה תיזום פתיחת ערוץ תקשורת אמיתי ומעניין עם לקוחותיו.
  • החברה תדאג לעורר את הצורך אצל הלקוח ולא תמתין שהצורך יתעורר אצל הלקוח.
  • שימוש באמצעים זולים, זמינים, שמישים ומדידים ליצירת קשר עם הלקוח, כגון: הדוא"ל, האינטרנט והטלפון הנייד.
  • החברה תיצור קשר חווייתי, נעים ומרגש עם הלקוח, במגמה להניע את הלקוח לפעולה.
  • יצירת מגע עם הלקוח יהיה תמיד במינונים מבוקרים, ולא בשטף של פעילויות שייצרו דחייה ורתיעה.
  • מדידת האפקטיביות של כל פעילות שהחברה מייצרת חשובה והכרחית. חשוב שתהיה התאמה בין המסרים והתכנים שהחברה מעבירה ללקוחותיה, לצרכים האמיתיים של הלקוחות.
  • החברה תספק ללקוחותיה ערכים מוספים שאינם כלולים במחיר.
  • המסרים שהחברה תעביר יהיו מעניינים, קצרים וממוקדים. מטרתם לעניין ולהניע את הלקוח.
  • החברה תכבד את לקוחותיה ותספק לה מסרים אמינים ואמיתיים.
לסיכום, מאמר זה נכתב במיוחד עבור מנהלים בחברות בשוק הישראלי. הוא נכתב על-סמך מקרים אמיתיים בהם אנחנו נפגשים בשטח יום-יום, שעה-שעה, במסגרת פעילותינו.
הפתרונות שאנחנו מציעים הם פשוטים, לא מורכבים ובסיסיים. לא ניסינו להמציא את הגלגל, אלא להציע לחברות פלטפורמה אחת כוללת, המאפשרת להם, במיקור חוץ, לפתוח ערוץ תקשורת בהיר וחדשני עם לקוחותיה הקיימים.
הן בידי הלקוח והן בידי החברה היכולות והעוצמות להפוך זה את זה למאושרים ולשבעי רצון. ניהול מערכת יחסים אמיתית וכנה תועיל לשני הצדדים ותניב תוצאות משביעות רצון הן ללקוח והן לחברה.
השיווק והפרסום אינם עוד נחלתה הבלעדית של החברה, ותשכיל כל חברה אם תזכור כי הלקוח הוא איש המכירות האמין ביותר: לקוח מרוצה ונאמן יספר לארבעה לקוחות חדשים. לקוח ממורמר וכועס יספר ל- 40 לקוחות פוטנציאליים אבודים.
עוד חשוב לזכור, כי בעידן בו הלקוח הופך לחשדן וספקני, ולא קונה כל מה שמוכרים לו, הוא מקבל את החלטות הרכישה הבאה שלו בשיתוף לקוח קיים של החברה. ההמלצה, או ההשמצה, חזקה מכל קמפיין יקר ויוקרתי שיעלה בטלוויזיה בפריים-טיים.

הכתבה פורסמה במגאזין "סטאטוס", גיליון מספר 185.
הכותבת היא מנכ"ל חברת ICU טכנולוגיה שיווקית בע"מ, המתמחה במתן פתרונות מתקדמים לטיפוח נאמנות לקוחות.
אתר אינטרנט: www.icu-mt.co.com

מקור המאמר: Reader - מאגר המאמרים הישראלי


חזור למעלה
פרופיל חברה פרופיל חברה - מעוז הקור בע"מ
חנות מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ הוקמה בשנת 1989 ונמצאת בבעלותו ובניהולו של מר בני בכר, מנכ"ל החברה.
חברת מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ נותנת שירות תיקון מורשה מורשה לחברות מוצרי חשמל ביתיים. כגון מכונות כביסה, מקררים, מייבשי כביסה, תנורים, מדיחי כלים, קולטי אדים, מכונות קפה ו- כיריים, וכמו-כן מספקת שירות מורשה לחברות קנדי, אמישראגז - אמישראגז, קופרבוש, ניגא, שולטס, ג'נרל אלקטריק, פוסטר, באייר דה-וינצ'י.
לאזור קנדי לחץ כאן - קנדי. לאזור פוסטר לחץ כאן - פוסטר או ניגא - ניגא. לאזור קופרבוש לחץ כאן - קופרבוש. לאזור שולטס לחץ כאן - שולטס.לאזור סול לחץ כאן - סול.
לקריאה על אודות מעוז הקור בע"מ לחץ כאן - אודות מעוז הקור בע"מ.
מבין כל חנויות למוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ היחידה שמבטיחה שירות, הדרכה, אחריות, והובלה חינם על כל מוצר הרכש באתר.
אם הגעתם לאתר ממנוע חיפוש כלשהו סימן שעבודה קידום אתרים טובה נעשתה עליו. לקריאת מורחבת על קידום אתרים לחץ על הקישור.
מפת אתר מפת אתר - מעוז הקור בע"מ
קטלוג מוצרי חשמל ביתיים למטבח קטלוג חברות פורומים עיקריים הסכמי שירות מעוז הקור בשבילך
מוצרים נלווים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
קולטי אדים
מדיחי כלים
טוחן אשפה
מטהרי מים
מקררים
תנורים
כיריים
ברזים
אמישראגז
קופרבוש
שולטס
פוסטר
קנדי
סול
פורום מכונות כביסה
פורום מייבשי כביסה
פורום מדיחי כלים
פורום טוחן אשפה
פורום מקררים
מכונת כביסה
מייבש כביסה
קולט אדים
מדיח כלים
מקרר
תנור
מפת מוצרי חשמל
הזמנת שירות
מפת אתר
אודותינו
שירות תיקון למוצרים : מקררים | מכונות כביסה | מדיחי כלים | קולטי אדים | מייבשי כביסה | מיקרוגלים | תנורים | כיריים.
** כל תמונות המוצרים באתר הינם להמחשה בלבד. אין להעתיק טקסטים ותמונות מאתר זה

חלוצי התעשייה 97, חיפה ת.ד. 10167
טל: 1-700-506526 / 1-700-506001 פקס: 04-8405545 / 04-8422731
האתר נבנה ע"י לישר בכר (lishar(at)maozakor.co.il) | מעוז הקור בע"מ© 1990 - 2011 | תנאי שימוש ותקנון | מאמרים | מאמרים מובילים | מבצעים מוצרי חשמל
רדיו
חברות מוצרי חשמל
קופרבוש
שולטס
פוסטר
קנדי
אמישראגז
ניגא - טוחני אשפה
סול - חדש !!!
קטלוג מוצרים
קטלוג כל המוצרים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
טוחני אשפה
קולטי אדים
מדיחי כלים
מטהרי מים
מקררים
מנגלים
תנורים
כיריים
מיקרוגלים
פילטרים מטהרי מים
פורומים באתר
פורום מוצרים למטבח
פורום מכונות כביסה
פורום מייבשי כביסה
פורום טוחני אשפה
פורום מדיחי כלים
פורום קולטי אדים
פורום מקררים
פורום תנורים
פורום כיריים
פורום פילטרים
שירות תיקון מכשירים
תיקון מוצרי חשמל
תיקון מכונות כביסה
תיקון מייבשי כביסה
תיקון מכונת קפה
תיקון מדיחי כלים
תיקון קולט אדים
תיקון מיקרוגל
תיקון מקררים
תיקון תנורים
תיקון מקפיא
תיקון כיריים
חיפוש מוצרי חשמל

מוצרי חשמל ביתיים למטבח