מוצרי חשמל קטלוג מוצרי חשמל : קטלוג מוצרי חשמל · מכונת כביסה · מדיח כלים · מייבש כביסה · טוחן אשפה · קולט אדים · מטהרי מים · מקרר · כיריים · תנור · מיקרוגל · פילטר · הוראות הפעלה
מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ - שירות תיקון ושיווק מוצרים למטבח אנחנו כאן לשירותך ...
על מה ברצונך לדעת ?

שרות ושימור לקוחות - יותר פשוט מלהמציא פצצת אטום
מאמרים בנושא שירות לקוחות - מעוז הקור בע"מ

קטלוג מוצרי חשמל
מעוז הקור בע"מ מעוז הקור
מכונות כביסה / מייבשים / מדיחי כלים / תנורים / כיריים / מקררים קטלוג מוצרים
מוצרי חשמל ביתיים המוצרים של בני!
דרושים טכנאי שירות דרושים
צור קשר צור קשר
פורום גולשים טכנאים פורום גולשים
הזמנת שירות הזמן שירות
הוראות הפעלה
הוראות הפעלה
דף הבית
שרות ושימור לקוחות - יותר פשוט מלהמציא פצצת אטום מאמרים בנושא שירות לקוחות - מעוז הקור בע"מ טל להזמנות או בירורים : 1-700-506001
דף הבית > מאמרים על מוצרי חשמל
כאן תוכלו למצוא מגוון כתבות ומאמרים בנושא השירות, השיווק, מוצרי חשמל ועוד ...
אם יש לכם מאמר מעניין בנושא מוצרי חשמל, שירות, שיווק ועוד ... תוכלו להוסיף גם כתבות או מאמרים משלכם.
במידה ומעוניינים להוסיף כתבה או מאמר בנושא רלוונטי,
צרו קשר עוד היום ופרסמנו מאמר עם קישור לאתרכם.

רשימת המאמרים - לחץ על המאמר לצפייה או חזרו לעמוד מאמרים על שירות לקוחות


מאמרים בנושא שירות לקוחות

מאמרים בנושא שירות ושימור לקוחות
 
שרות ושימור לקוחות - יותר פשוט מלהמציא פצצת אטום עורך : מוטי קפלן תאריך : 28/10/08 חזור למעלה

פעמים רבות יש לנו הלקוחות תחושה לא נעימה כשאנחנו נכנסים לחנות ובמיוחד כאשר אנחנו יוצאים ממנה.שלא לדבר על שיחות בטלפון עם נציגי שירות הלקוחות של רוב החברות הגדולות במשק, בהנחה שהצלחנו להשיג אותם אחרי דקות ארוכות ומורטות עצבים...
למה זה קורה? ואיך בקלות יחסית ניתן לשפר את תדמית שירות הלקוחות בעסק קטן או גדול.
במקרים רבים מדובר בתפיסה בסיסית שגוייה באסטרטגיה של העסק ובמיוחד באופן ניהולו. ברוב העסקים קיימת גם כיום החשיבה המוטעית, כי הכי חשוב לקדם את מחלקות השיווק והמכירות ו"על הדרך" להשקיע קצת גם בשירות לקוחות או בשפת אותם מנהלים חסרי הבנה בחשיבות העצמומה של שירות לקוחות אדיב ויעיל, "נשים מישהי שתענה לטלפונים תוך כדי עבודתה העיקרית האחרת".... וככה זה ניראה בלא מעט חברות ועסקים, והתוצאות בהתאם.
אז מה צריך כדי שלקוח ירגיש טוב ויחס של כבוד והגינות כלפיו? ממש לא הרבה.
מיספר כללי זהב לשירות ושימור לקוחות מוצלח:
1. קדם בברכה את הלקוח בכניסתו לעסק בליווי חיוך.
2. אל תעיק על הלקוח כבר בכניסתו לחנות "במיתקפת שיווק אגרסיבי". גם אם תצליח למכור לו משהו בדרך זו, תפסיד אותו לטווח הארוך.
3. בדוק במה הלקוח מתעניין ומה הוא מעוניין לרכוש, ולא מה אתה רוצה למכור לו.
4. אם אין לך מה שהלקוח מעוניין ואתה יכול לספק לו בעתיד או בהזמנה מיוחדת את המוצר,אמור לו זאת בכנות , קח את פרטיו והבטח לו שתעשה את המיטב כדי לספק לו את המוצר בו הוא חפץ בהקדם.גם אם לא תצליח, הלקוח יעריך זאת מאוד וסביר להניח שימשיך להיות לקוח נאמן שלך .
5. איך להתמודד עם לקוח לא מרוצה ו/או החזרת מוצר?
טעות נפוצה של מוכרים ובעלי עסקים לא מנוסים בתקשורת בין אישית ויחס ללקוח, היא לומר ללקוח כזה:" זו פעם ראשונה שאני שומע על תלונה כמו שלך"....איך אומר הפתגם, תמיד יש פעם ראשונה.אבל אמירה כזו בעצם משדרת ללקוח מסר מעליב:" אתה שקרן אני לא מאמין לך". מי מוכן להרגיש כך מה עוד ששילם במיטב כספו על מוצר/שירות לקוי?
6. הגישה הנכונה בטיפול בלקוח לא מרוצה ו/או במוצר פגום: התנצלות,בירור עניני מה מקור התלונה או הבעיה אותה מציג הלקוח, הבטחה כנה לעשות את המקסימום כדי שהלקוח יהיה מרוצה.
7. שירות לקוחות בטלפון - בסימולציות רבות שאני מבצע אני מציב 2 נציגים עם הגב אחד אל השני: נציג מכירות מול לקוח. זו אחת הדרכים להמחיש את מה שחסר מאוד בשירות טלפוני ודורש מיומנות להתמודדות אף יותר משירות לקוחות פנים מול פנים- שפת הגוף.
א. חיוני להשיב באדיבות תוך הצגת שם החברה ושם הנציג.
ב. ללקוח עצבני וכעוס שהמתין זמן רב על הקו(בעיה נפוצה לצערנו), חשוב להביע את הזדהותנו עם הזמן שביזבז מבחינתו, לנסות לתת לו בהקדם טיפול יעיל לפתרון בעיותיו ולעולם לא לומר לו דברים מכעיסים עוד יותר בסגנון: "אני מצטערת אדוני אתה לא היחיד..." או להתעלם מכעסו במופגן, זה רק יכעיס אותו יותר,ובצדק.
ג. הקשב היטב לתלונתו של הלקוח, רשום את פרטיה, ואל תשתוק לחלוטין לאורך כל התלונה תוך תחושה שהלקוח מדבר עם עצמו, הבע הזדהות ו/או הבנה ורצון לסייע במהלך השיחה.
ד. אם אינך יכול לפתור את בעיתו של הלקוח ,אל תמשיך לטרטר אותו לטלפונים אחרים במידה ואתה יכול לקחת את פרטיו ויכול לשוב אליו עם תשובה בזמן סביר.
סיכום - חשוב מאוד לזכור בשירות ושימור לקוחות. לקוח מרוצה שטופל כראוי ימליץ על השירות או העסק שלך לעוד רבים שיפגוש. לקוח לא מרוצה - יעשה אותו דבר רק להרבה יותר אנשים ויגרום לך נזק תדמיתי רב.
לכן, התייחסות ללקוח חייבת להיות בראש סדר העדיפויות של כל בעל עסק ולהופיע בכל אסטרטגיה עיסקית, במיוחד בשוק תחרותי האופייני כיום בכל תחומי המשק.
בהצלחה.

מוטי קפלן יועץ ומרצה לתקשורת שיווקית http://www.mkimc.com

מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.


חזור למעלה
פרופיל חברה פרופיל חברה - מעוז הקור בע"מ
חנות מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ הוקמה בשנת 1989 ונמצאת בבעלותו ובניהולו של מר בני בכר, מנכ"ל החברה.
חברת מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ נותנת שירות תיקון מורשה מורשה לחברות מוצרי חשמל ביתיים. כגון מכונות כביסה, מקררים, מייבשי כביסה, תנורים, מדיחי כלים, קולטי אדים, מכונות קפה ו- כיריים, וכמו-כן מספקת שירות מורשה לחברות קנדי, אמישראגז - אמישראגז, קופרבוש, ניגא, שולטס, ג'נרל אלקטריק, פוסטר, באייר דה-וינצ'י.
לאזור קנדי לחץ כאן - קנדי. לאזור פוסטר לחץ כאן - פוסטר או ניגא - ניגא. לאזור קופרבוש לחץ כאן - קופרבוש. לאזור שולטס לחץ כאן - שולטס.לאזור סול לחץ כאן - סול.
לקריאה על אודות מעוז הקור בע"מ לחץ כאן - אודות מעוז הקור בע"מ.
מבין כל חנויות למוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ היחידה שמבטיחה שירות, הדרכה, אחריות, והובלה חינם על כל מוצר הרכש באתר.
אם הגעתם לאתר ממנוע חיפוש כלשהו סימן שעבודה קידום אתרים טובה נעשתה עליו. לקריאת מורחבת על קידום אתרים לחץ על הקישור.
מפת אתר מפת אתר - מעוז הקור בע"מ
קטלוג מוצרי חשמל ביתיים למטבח קטלוג חברות פורומים עיקריים הסכמי שירות מעוז הקור בשבילך
מוצרים נלווים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
קולטי אדים
מדיחי כלים
טוחן אשפה
מטהרי מים
מקררים
תנורים
כיריים
ברזים
אמישראגז
קופרבוש
שולטס
פוסטר
קנדי
סול
פורום מכונות כביסה
פורום מייבשי כביסה
פורום מדיחי כלים
פורום טוחן אשפה
פורום מקררים
מכונת כביסה
מייבש כביסה
קולט אדים
מדיח כלים
מקרר
תנור
מפת מוצרי חשמל
הזמנת שירות
מפת אתר
אודותינו
שירות תיקון למוצרים : מקררים | מכונות כביסה | מדיחי כלים | קולטי אדים | מייבשי כביסה | מיקרוגלים | תנורים | כיריים.
** כל תמונות המוצרים באתר הינם להמחשה בלבד. אין להעתיק טקסטים ותמונות מאתר זה

חלוצי התעשייה 97, חיפה ת.ד. 10167
טל: 1-700-506526 / 1-700-506001 פקס: 04-8405545 / 04-8422731
האתר נבנה ע"י לישר בכר (lishar(at)maozakor.co.il) | מעוז הקור בע"מ© 1990 - 2011 | תנאי שימוש ותקנון | מאמרים | מאמרים מובילים | מבצעים מוצרי חשמל
רדיו
חברות מוצרי חשמל
קופרבוש
שולטס
פוסטר
קנדי
אמישראגז
ניגא - טוחני אשפה
סול - חדש !!!
קטלוג מוצרים
קטלוג כל המוצרים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
טוחני אשפה
קולטי אדים
מדיחי כלים
מטהרי מים
מקררים
מנגלים
תנורים
כיריים
מיקרוגלים
פילטרים מטהרי מים
פורומים באתר
פורום מוצרים למטבח
פורום מכונות כביסה
פורום מייבשי כביסה
פורום טוחני אשפה
פורום מדיחי כלים
פורום קולטי אדים
פורום מקררים
פורום תנורים
פורום כיריים
פורום פילטרים
שירות תיקון מכשירים
תיקון מוצרי חשמל
תיקון מכונות כביסה
תיקון מייבשי כביסה
תיקון מכונת קפה
תיקון מדיחי כלים
תיקון קולט אדים
תיקון מיקרוגל
תיקון מקררים
תיקון תנורים
תיקון מקפיא
תיקון כיריים
חיפוש מוצרי חשמל

מוצרי חשמל ביתיים למטבח