מוצרי חשמל קטלוג מוצרי חשמל : קטלוג מוצרי חשמל · מכונת כביסה · מדיח כלים · מייבש כביסה · טוחן אשפה · קולט אדים · מטהרי מים · מקרר · כיריים · תנור · מיקרוגל · פילטר · הוראות הפעלה
מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ - שירות תיקון ושיווק מוצרים למטבח אנחנו כאן לשירותך ...
על מה ברצונך לדעת ?

שירות כמנוף לקידום מכירות ולשיפור הישגים עסקיים
מאמרים בנושא שירות לקוחות - מעוז הקור בע"מ

קטלוג מוצרי חשמל
מעוז הקור בע"מ מעוז הקור
מכונות כביסה / מייבשים / מדיחי כלים / תנורים / כיריים / מקררים קטלוג מוצרים
מוצרי חשמל ביתיים המוצרים של בני!
דרושים טכנאי שירות דרושים
צור קשר צור קשר
פורום גולשים טכנאים פורום גולשים
הזמנת שירות הזמן שירות
הוראות הפעלה
הוראות הפעלה
דף הבית
שירות כמנוף לקידום מכירות ולשיפור הישגים עסקיים מאמרים בנושא שירות לקוחות - מעוז הקור בע"מ טל להזמנות או בירורים : 1-700-506001
דף הבית > מאמרים על מוצרי חשמל
כאן תוכלו למצוא מגוון כתבות ומאמרים בנושא השירות, השיווק, מוצרי חשמל ועוד ...
אם יש לכם מאמר מעניין בנושא מוצרי חשמל, שירות, שיווק ועוד ... תוכלו להוסיף גם כתבות או מאמרים משלכם.
במידה ומעוניינים להוסיף כתבה או מאמר בנושא רלוונטי,
צרו קשר עוד היום ופרסמנו מאמר עם קישור לאתרכם.

רשימת המאמרים - לחץ על המאמר לצפייה או חזרו לעמוד מאמרים על שירות לקוחות


מאמרים בנושא שירות לקוחות

מאמרים בנושא שירות ושימור לקוחות
 
שירות כמנוף לקידום מכירות ולשיפור הישגים עסקיים עורך : יוסי שביט תאריך : 28/10/08 חזור למעלה

בשנת 1991 היתה העליה מרוסיה בעיצומה, מאות אלפי עולים התערו באוכלוסיה הישראלית וחוו קשיים שונים ביניהם קשיי שפה וקשיים כלכליים. בשכונה ותיקה בבאר שבע בה שוכנו עולים רבים ולא היתה מהשכונות המבוססות בעיר בלשון המעטה, עמד ירקן בעל חזות מזרחית עם גופיה ספוגת זעה כשעל זרועותיו קעקועים גדולים אשר מכר את מרכולתו לעוברים ושבים תוך שהוא מפאר ומהלל את סחורתו בחרוזים מסוגננים בקולי קולות. באחת משעות העומס בעסק פנתה גברת מבוגרת, עולה חדשה מרוסיה לירקן ובקול חרישי ובעברית עילגת הסבירה לו כי שכחה שקית ירקות אותה רכשה יום קודם על דלפק תצוגת הירקות וביקשה מהירקן לקבל את הירקות בחזרה. צפו בה הלקוחות האחרים בתימהון ותהו מהיכן יש לגברת את האומץ לפנות למוכר שנראה ומתנהג כך ולבקש את הירקות ללא תשלום וציפו כי תגובת המוכר לא תהיה אדיבה. להפתעתם שאל הירקן את הגברת אותה לא זכר מיום האתמול באדיבות - "גברת , מה שכחת על הבאסטה שלי ? " תיארה הגברת לירקן את אשר רכשה ולהפתעתם של הלקוחות האחרים, הוציא הירקן שקית, מילא אותה בירקות טריים באותה הכמות ומאותו הסוג, חייך אליה באדיבות נתן לה את השקית ואיחל לה יום טוב ודרך צלחה.

הסיפור אינו מעשיה, הוא אכן התרחש והוביל להגדלת כמות הלקוחות של העסק (בעיקר לקוחות מהעליה הרוסית) וכתוצאה מכך להגדלת מחזור המכירות של אותו ירקן בעשרות אחוזים. שיפור משמעותי זה נבע מהשמועה על השירות הטוב והאדיב שקיבלה הגברת, שמועה שפרסה כנפיים ועברה מפה לאוזן (הפרסום הטוב ביותר עקב היותו אובייקטיבי).

הסיפור אכן עוסק בחנות ירקות, עסק קטן ופשוט ביחס לחברות ומפעלים גדולים העוסקים בתעשיות מתוחכמות אך ניתן להסיק ממנו מוסר השכל חשוב - השירות הינו אחד הפרמטרים המרכזיים לקביעת סיכויי הצלחתו או קריסתו של כל עסק קטן כגדול. בימינו השוק על כל ענפיו הינו שוק דינמי ותחרותי, כתוצאה מכך קיימת אי וודאות רבה כמעט בכל החלטה אותה יש לקחת וההישרדות הופכת לקשה משנה לשנה. עם תחילת עידן האינטרנט והפיכת העולם לכפר גלובלי כל חברה מתחרה לא רק עם חברות מאותה המדינה אלה גם במתחרות ממדינות אחרות במיוחד בכל הנוגע לפיתוח וייצור מוצרים מתוחכמים. בשנים האחרונות עולה נושא השירות ביתר שאת ככלי לחיזוק היתרונות התחרותיים של חברות ולשימור לקוחות, על כן דווקא בתקופה זו יש לבחון מחדש את השירות אותו אנו נותנים ללקוחותינו בכדי לא לרדת מרמתם של המתחרים ובכדי לשפר את יתרוננו.

על כל חברה להבין כי השירות ללקוח הינו חלק בלתי נפרד מן המוצר, על פי תפיסה זו שירות שלא יענה על צורכי הלקוח יוביל לצמצום סיכויי מכירת המוצר והצלחת החברה. על החברה להתאים את השרות בצורה מושלמת ללקוח כך שיענה לכל צורכיו, גם הנתפסים על ידו כחשובים וגם אלו שהלקוח אינו מודע אליהם אך המוכר מבין את חשיבותם. השירות אמור לבוא לידי ביטוי בכל השלבים של המכירה : לפניה, במהלכה וכמובן לאחריה ואמור להיות חלק בלתי נפרד מהערכים עליה מתבססת פעילות החברה. התפשרות בשרות תוביל ללקוחות פחות נאמנים וכמובן לפגיעה קשה בתדמית החברה ולרווחיה. במקרים בהם השירות אינו מבוצע על ידי החברה אלה על ידי ספקי שירות כמו טכנאים ומהנדסים פרטיים, חברות אחזקה וכו, על החברה לא להקל את ידה ולדאוג שגם ספקי שירות אלו יעמדו ברמות שרות גבוהות עקב כך שאותם ספקי שירות נתפסים על ידי הלקוח כאנשי החברה לכל דבר.

אם נפעל על פי עקרונות אלו ונשרת בצורה טובה את לקוחותינו, נבחין בשלב ראשון כי ההוצאות אולי יגדלו או שנקדיש יותר זמן ללקוח ולשרות אותו אנו מעניקים לו, אך בטווח ארוך נזכה לאמינות רבה מצד לקוחותינו שגם יהפכו לסוכני השיווק שלנו. במדור זה אתאר טכניקות פשוטות ועקרונות בשרות אשר על ידי הטמעתם תוכלו לייצר הישגים עסקיים טובים יותר.

יוסי שביט MBA , MHA מנהל ומייסד העסק "אפיקי יוזמה" אשר עוסק בהדרכות, סדנאות והרצאות בנושא יזמות, שיווק, שירות ותקשורת , הכנת מחקרי שוק ותוכניות עסקיות ויעוץ עסקי ליזמים וחברות בשלבי פעילות שונים. http://www.hadrachot.com

מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.


חזור למעלה
פרופיל חברה פרופיל חברה - מעוז הקור בע"מ
חנות מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ הוקמה בשנת 1989 ונמצאת בבעלותו ובניהולו של מר בני בכר, מנכ"ל החברה.
חברת מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ נותנת שירות תיקון מורשה מורשה לחברות מוצרי חשמל ביתיים. כגון מכונות כביסה, מקררים, מייבשי כביסה, תנורים, מדיחי כלים, קולטי אדים, מכונות קפה ו- כיריים, וכמו-כן מספקת שירות מורשה לחברות קנדי, אמישראגז - אמישראגז, קופרבוש, ניגא, שולטס, ג'נרל אלקטריק, פוסטר, באייר דה-וינצ'י.
לאזור קנדי לחץ כאן - קנדי. לאזור פוסטר לחץ כאן - פוסטר או ניגא - ניגא. לאזור קופרבוש לחץ כאן - קופרבוש. לאזור שולטס לחץ כאן - שולטס.לאזור סול לחץ כאן - סול.
לקריאה על אודות מעוז הקור בע"מ לחץ כאן - אודות מעוז הקור בע"מ.
מבין כל חנויות למוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ היחידה שמבטיחה שירות, הדרכה, אחריות, והובלה חינם על כל מוצר הרכש באתר.
אם הגעתם לאתר ממנוע חיפוש כלשהו סימן שעבודה קידום אתרים טובה נעשתה עליו. לקריאת מורחבת על קידום אתרים לחץ על הקישור.
מפת אתר מפת אתר - מעוז הקור בע"מ
קטלוג מוצרי חשמל ביתיים למטבח קטלוג חברות פורומים עיקריים הסכמי שירות מעוז הקור בשבילך
מוצרים נלווים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
קולטי אדים
מדיחי כלים
טוחן אשפה
מטהרי מים
מקררים
תנורים
כיריים
ברזים
אמישראגז
קופרבוש
שולטס
פוסטר
קנדי
סול
פורום מכונות כביסה
פורום מייבשי כביסה
פורום מדיחי כלים
פורום טוחן אשפה
פורום מקררים
מכונת כביסה
מייבש כביסה
קולט אדים
מדיח כלים
מקרר
תנור
מפת מוצרי חשמל
הזמנת שירות
מפת אתר
אודותינו
שירות תיקון למוצרים : מקררים | מכונות כביסה | מדיחי כלים | קולטי אדים | מייבשי כביסה | מיקרוגלים | תנורים | כיריים.
** כל תמונות המוצרים באתר הינם להמחשה בלבד. אין להעתיק טקסטים ותמונות מאתר זה

חלוצי התעשייה 97, חיפה ת.ד. 10167
טל: 1-700-506526 / 1-700-506001 פקס: 04-8405545 / 04-8422731
האתר נבנה ע"י לישר בכר (lishar(at)maozakor.co.il) | מעוז הקור בע"מ© 1990 - 2011 | תנאי שימוש ותקנון | מאמרים | מאמרים מובילים | מבצעים מוצרי חשמל
רדיו
חברות מוצרי חשמל
קופרבוש
שולטס
פוסטר
קנדי
אמישראגז
ניגא - טוחני אשפה
סול - חדש !!!
קטלוג מוצרים
קטלוג כל המוצרים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
טוחני אשפה
קולטי אדים
מדיחי כלים
מטהרי מים
מקררים
מנגלים
תנורים
כיריים
מיקרוגלים
פילטרים מטהרי מים
פורומים באתר
פורום מוצרים למטבח
פורום מכונות כביסה
פורום מייבשי כביסה
פורום טוחני אשפה
פורום מדיחי כלים
פורום קולטי אדים
פורום מקררים
פורום תנורים
פורום כיריים
פורום פילטרים
שירות תיקון מכשירים
תיקון מוצרי חשמל
תיקון מכונות כביסה
תיקון מייבשי כביסה
תיקון מכונת קפה
תיקון מדיחי כלים
תיקון קולט אדים
תיקון מיקרוגל
תיקון מקררים
תיקון תנורים
תיקון מקפיא
תיקון כיריים
חיפוש מוצרי חשמל

מוצרי חשמל ביתיים למטבח