מוצרי חשמל קטלוג מוצרי חשמל : קטלוג מוצרי חשמל · מכונת כביסה · מדיח כלים · מייבש כביסה · טוחן אשפה · קולט אדים · מטהרי מים · מקרר · כיריים · תנור · מיקרוגל · פילטר · הוראות הפעלה
מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ - שירות תיקון ושיווק מוצרים למטבח אנחנו כאן לשירותך ...
על מה ברצונך לדעת ?

לא ממליץ בכלל תמי 4 שרות ויחס אין מה לדבר
פורום מוצרי חשמל של אתר מעוז הקור בע"מ

קטלוג מוצרי חשמל
מעוז הקור בע"מ מעוז הקור
מכונות כביסה / מייבשים / מדיחי כלים / תנורים / כיריים / מקררים קטלוג מוצרים
מוצרי חשמל ביתיים המוצרים של בני!
דרושים טכנאי שירות דרושים
צור קשר צור קשר
פורום גולשים טכנאים פורום גולשים
הזמנת שירות הזמן שירות
הוראות הפעלה
הוראות הפעלה
דף הבית
לא ממליץ בכלל תמי 4 שרות ויחס אין מה לדבר טל להזמנות או בירורים : 1-700-506001
דף הבית > פורום מוצרי חשמל > פילטר מטהר מים > לא ממליץ בכלל תמי 4 שרות ויחס אין מה לדבר
 
שם : בני מקום מגורים : תאריך ושעה : 28/07/10 - 21:41:00
נושא : לא ממליץ בכלל תמי 4 שרות ויחס אין מה לדבר
תגובה : זלזול מחפיר בלקוח תמים אשר מחכה למעלה מחודש למכשיר כותרת לתלונה:
לפני כחודש בעקבות מודעה של תמי 4 בה החברה יצאה במצבע לרוכשים מיני בר השארתי את פרטי וחזר אלי נציג בשם אושר והסביר לי על המכשירים ועל העלויות, אמרתי לאושר כי אני מעוניין לרכוש תמי 4 מסוג פמילי, אושר נתן לי להמתין מס' שניות וחזר אלי כשהוא כולו מרוגש ואמר לי כי יש לו להביא לי מכשיר פמילי מתצוגה שלא עברו בו מים וכי הזמן המקסימלי שהיה בת צוגה הינו שבועיים ימים בלבד והעלות היא 2000 ש"ח כולל הובלה והתקנה. אני בתור לקוח חדש רציתי לרכוש מכשיר חדש אך לאור כל הנתונים המשכנעים אכן הבנתי כי נפלה בחלקי הזכות לזכות במכשיר מתצוגה ממש כחדש אשר לא היה בשימוש כלל. הסכמתי לעסקה ושירינתי 12 שיקים אשר נשמרו ע"י המערכת של תמי 4 לכשיבואו להתקין לי אז שיקים אלו חייבים להיות אותם השיקים ואותם הספרות שהקראתי לנציג אושר בטלפון. עוד באותה השיחה קבע לי אושר את המתקין ל21/7/10 כשנים עשר ימים קדימה, לכששאלתי אם יש אפשרות להקדים נאמר לי כי הם עמוסים ואין התקנות פנויות באזור מגורי. הלחטתי שאתפשר ואחכה למועד זה. ב20/07/10 אישתי התקשרה לשירות המכירות ודיברה עם אושר בכדי לוודא כי אכן מגיעים אלינו למחרת זאת בשביל למנוע איזה שהיא תקלה כי אנו אנשים עובדים לבשביל התקנה זאת נדרש עבורינו לקחת יום חופש מעבודה ועוד בכדי לספר לו כי אנו מעוניינים לרכוש עוד מכשיר כזה בדיוק עבור האח שלי, אושר מיהר לקחת את הטלפון של אחי וגיסתי וכן אמר כי אינו רואה בעיה בהתקנה ואם אכן תהיה יצור עימנו קשר. למחרת אישתי חיכתה בבית המתקין היה אמור להגיע בין 7:30-9:30 בבוקר , משלא הגיע המתקין עד לשעה 11 בבוקר אישתי מיהרה לצלצל לאושר אך הוא היה בשיחה ולכן נציגה שהזדהתה כמנהלת שלו אמרה לי כי אין עסקה כזאת ואולימ בגלל שאושר הוא חדש בחברה הוא אינו יודע שלא מוכרים מכשירים מתצוגה או איך שהיא קראה לזה מכשיר "מחודש" שהיה בבית לקוח- מה שגם כן לא נאמר לי בעת השיחה הראשונה שעשיתי עם אושר. עוד אמרה לי המנהלת כי אין מה לעשות ומה שיש באפשרותי לעשות זה להזמין מכשיר חדש ולחכות שוב להתקנה. אני נורא כעסתי ורציתי לשוחח עם מנהל בכיר יותר ולכן פניתי הועברה למנהל. מיותר לציין כי מנהל לא חזר אלי אלא רק אושר הנציג, אשר היה המום לנוכח הסיפור שסיפרתי לו על שיחתי עם המנהלת שלו, והכחיש בתוקף ועמד על כך שהעיסקה עדיין קיימת ויש במלאי וכנראה היתה איזו שהיא טעות מערכת. בתחילה אושר אמר שיחזרו אלי בוע הבא לתאם לי התקנה אך כשראה כי איני מעוניין עוד לחכות ולו יום אחד בשביל תיאום מתקין, בדק וחזר אלי ואמר כי תואם לי התקנה ליום שישי באותו השבוע בין 7:30-13:30 וכי תשלח אלי הודעת SMS לנייד. ביום שיש הגיע מתקין עם מכשיר פמילי שמנת בסביבות 12 בצהריים, וכשהתקין את המכשיר נמצא המכשיר תקול זאת כי הטפטפת של המכשיר היתה פגומה. המתקין אמר כי אין מה להשאיר את המכשיר התקול ומה שנשאר זה להמתין לשבוע הבא בכדי שיקבעו לי מועד חדש להת קנה. על השיש נשאר צינור שחור ארוך שנראה לעין ואינו אסטטי כלל, ללא מכשיר. ביום ראשון שוחחתי עם נציגי השירות ובקשתי להעביר פניה למנהל על כל ההתנהלות ועוגמת ענפש ואובדן ימי עבודה לחינם, וכמובן שלא נענתי כלל, לאחר כמה וכמה פניות הן למנהל והן לאושר אשר לא חזרו אלי, הצלחתי במקרה להגיע לאושר וכשסיפרתי לו את המקרה אמר כי לא הגיעה לו שום פניה בדבר ולא נאמר לו כי אני מחפש אותו כלל, ומיד התנצל ואמר כי אין הדבר אופייני לחברה ודבר כזה קורה אחד למאה, וכדומה, כמובן אמר שיעביר פניה וינסה לבדוק מה הוא יכול לעשות בעבורי, אך מכיוון שזה היה כבר אחרי השעה חמש אחה"צ אין אחראי שיכול לטפל בנו ולכן נאלץ להמתין למחרת היום- היינו יום שני. למחרת היום התקשר אושר ואמר כי באמת הוא מתנצל ומה שיש לעשות זה לקבוע מתקין שוב פעם והפעם הם יבדקו את המכשיר לפני הגעתו, ואני ממש התחננתי שבאמת כך יהיה, ונאלצתי להסכים כי אני זקוק למכשיר מאוד זאת כי יש ל שתי תינוקות בבית והמכשיר שימושי בעבור משפחתי. נקבע לי בשלישית התקנה ליום רביעי 28/07/10 בין 12:00-16:30 אשר נאלצתי שוב לבטל יום עבודה בשביל לחכות למתקין, המתקין הגיע בסביבות השעה שלוש וחיבר את המכשיר זאת מכיוון שכבר הכל היה מוכן מהתקנה קודמת, אך הפלא ופלא- שוב המכשיר תקול, והפעם הגוף חימום של המכשיר מקולקל ואינו מחמם את המים. ביאוש אין סופי התקשרתי שוב לחברת תמי 4 ושוב הנציג אושר ממש מתנצל ואומר כי אין לו מה להגיד ושואל ברוב חוצפתו אם אני מעוניין לבטל את ההזמנה, אני שחיכתי למעלה מחודש אבטל עכשיו? הכי קל בעבור חברה כזאת גדוולה להתנער מאחריות וממענה סמכותי לאורך כל הדרך. מיותר לציין בפעם המאה כי מנהל אינו חזר אלי, וספק אם בכלל יחזור אלי, השיקים מוכנים וחתומים ע"י החברה ל20/07/10 עת היה המכשיר צריך להיות אצלי בפעם הראשונה. אני לא מתכוון לעבור המקרה הזה בשתיקה ,אלא ההפך הוא הדבר אני אפעל בכל אמצעי העומד לרשותי בכדי להבין איך חברה כזאת גדולה יכולה לזלזל פעם אחר פעם בזמנו וכספו של בן אדם פשוט אשר כל חטאתו היה שהזמין מיני בר של חברת תמי 4. אשמח אולי דרך מדיה זאת לקבל מענה והתיחסות בפעם הרראשונה כמו שצריך. וללא העברות מנציג אחד לננציג שני. אני רואה בחומרה רבה את העניין ומוכן לכל פעולה שתדרש בכדי להבין מה חשבה לה חברת תמי 4 הגדולה שמרשה לעצמה לז לזל בי בצורה נחפרת שזאת!!
- הוסף תגובה - | חזור למעלה
 
תשובה ע"י : ליאת - שירות לקוחות תמי 4 מ : מרכז
נושא : תגובה לבני
תגובה : שלום בני,
שמי ליאת משירות הלקוחות של תמי 4. קראתי את ההודעה על הפרטים שצויינו ואת בקשתך לקבלת סיוע נוסף.
אשמח לנסות לעזור לך בנושא. מכיוון שזהו פורום שבו איני יכולה לראות את פרטיך המלאים, אתה מוזמן להעביר פרטי יצירת קשר עמך (שם מלא, טלפון) למייל: contact@tami4.co.il לצורך המשך הטיפול. אתה מוזמן לציין במייל את מספר הפנייה - 1508.

בברכה,
ליאת
תמי 4 - שירות לקוחות
תשובה ע"י : לקוח לא מרוצה מ : מרכז
נושא : השירות באמת גרוע
תגובה : אני לקוח לא מרוצה.
המכשיר אצלי מעל שנה - יש לא מעט תקלות. מה שיותר גרוע - שירות גרוע. אם צריך לחכות חצי שעה על הקו כדי לקבל מוקדן, ואז הוא יקבע טכנאי לתיקון רק לשבוע הבא - בעיני זה לא נקרא שירות.
תשובה ע"י : שלומי מ : גבעתיים
נושא : שרות גרוע של תמי 4
תגובה : אני בהחלט מבין אותך גם לי היתה בעיה עם תמי4, קניתי מכשיר חדש PRIMO ולאחר פחות מחודש זרם המים ירד לחצי התקשרתי לש"ל ולאחר כחצי שעת המתנה עננתה לי נציגה שאמרה לי ללחוץ על המסנן וכאלה ברגע שלחצתי המסנן יצא ולא רצה להכנס ומאותו רגע לא היו לי כלל מים רק אם לחצתי בחוזקה בצורה ידנית על המסנן היא תאמה לי טכנאי מיום רביעי ליום שלישי (כמעט שבוע) שלאחר מכן הבטיחה שתבדוק האם ניתן להקדים ושתצור קשר כמובן שלא יצרה. שהגיע הטכנאי יש לציין שנשלח SMS והטכנאי התקשר לפני שהגיע וגם הגיע בזמן הסתכל על המכשיר ולאחר דקה אמר שאין לו מה לעשות ויש להחליף מכשיר שוב יש צורך להתקשר למוקד ושוב להתמתין בשיחה עם הנציג ביקשתי מכשיר למחרת כי הילדים לא יכולים לקחת לעצמים מים ואני צריך כל הזמן ללחות על המסנן וזהו מכשיר בן פחות מחודש תאמו לי ליום שישי הקרוב בין 7:30 ל 13:30 המתקין הגיע לקראת 9 ובחמש דק החליף את המכשיר. רשמתי בקצרה ולא ממש את כל היסורים אבל זה ממש לא שרות
שלומי
תשובה ע"י : גידי מ : תל אביב
נושא : שרות יותר גרוע מהוט
תגובה : ולהגיע למקום שהשרות יותר גרוע מהשרות של הוט זה בהחלט הישג שלילי חדש, רק שתבינו לחברה הזו תמי 4 אין שום בדיקת איכות למוצרים שלהם, הזמנתי מכשיר, הגיע טכנאי מצ'וקמק "התקין" ונעלם בקושי הספיק לצאת מהדלת והמכשיר לא הפסיק לנזול, יומיים בטלפון מול ה"שרות" שלהם שלחו טכנאי שהגיע לבדוק, מה עשה הגאון? בגלל שלא מצא את מקור הנזילה לקח מברג והרס את בית המסנן ומיד התקשר למוקד להגיד שצריך להחליף מכשיר כי בית המסנן מקולקל...אין דברים כאלו תאמינו לי, עוד יום שלם מול הנציג קבעו לי החלפת מכשיר לעוד שבועיים!!!תיזכורת: המכשיר לא פעל אפילו שעה והוא עומד במטבח כמו פסל מכוער כבר שלושה שבועות, תמי 4 שרות גרוע ברמות באמת נדירות, בטלתי את העיסקה שמתי את המכשיר במדרגות מי שיגיע ראשון יקח(ולא הם לא יכולים לחייב אותי כי הם לא עומדים בחוזה של עצמם)
לא להתקרב לתמי 4 זה הכל ישראבלוף.
תשובה ע"י : צבי מ :
נושא : שירות
תגובה : שירות גרוע. מדובר במי שתיה - ועדיין זמן הגעה של שלושה ימים. בסופי שבוע אין מוקד שירות, אפילו לא במוצ"ש וכך אפשר להתקע 5 ימים ללא מים.
תשובה ע"י : אבישי מ : ירושלים
נושא : מכשירים ושירות מן הגרועים שקיימים
תגובה : מכשירי תמי 4 הם מלאי בעיות מתקלקלים בתדירות של לפחות 3 פעמים בשבוע .
השירות והיחס בשירות לקוחות הוא מהגרועים שקיימים בארץ אי אפשר עם הוד רוממותם מנהלי שירות לקוחות.
פריאר מי שקונה תמי 4 וזה מחוויה אישית של הורי
תשובה ע"י : נסים מ : נתניה
נושא : שודדי המים
תגובה : מאז שתמי 4 עזבה את הקיבוצניקים אבדה את תמימותה והפכה לחברה של נוכלים ורמאים הודעה זו צריכה להתפרסם על הקיר של המדינה מי שיודע איך יעשה זאת ויציל אחרים
תשובה ע"י : מחלקה טכנית מ : מעוז הקור בע"מ
נושא : לא ממליץ בכלל תמי 4 שרות ויחס אין מה לדבר
תגובה : אנא השתדלו לא להשמיץ באתר שזה מנוגד לכללים תודה.
תשובה ע"י : מאיר מ : קרית אתא
נושא : שירות לקוי
תגובה :

שלום לשירות הלקוחות של חב' תמי -4

שמי מאיר אוחיון, אני גר בקרית אתא, ואכן היה רצון טוב מצידי להצטרף אל אותם לקוחות המנויים בחברתכם

ולהינות כך לפחות חשבתי גם ממים צלולים וגם מחברה שאמורה לתת שירות הוגן ללקוחותיה.

לא כך קרה.



לפני כ-3 שבועות לערך דיברתי טלפונית עם בחור בשם אור ממוקד המכירות שלכם ואכן צורפתי למשפחתכם.

ביקשתי לקבל את מתקן המים מסוג "פאמילי" בצבע אדום, מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי וסוכם עם נציג המכירות

שבתאריך 1/11/2011 בין השעה 16:00 ל- 18:00 יגיע אליי מתקין מחברתכם להתקין את המכשיר בביתי.

תאמתי את הנושא עם אשתי שהמתינה בתאריך ובשעה הנקובה.

אף אחד לא הגיע, יותר מכך גם אף אחד לא התקשר כדי לעדכן.

עוד באותו היום בסביבות 18:45 בערב התקשרתי למוקד המכירות שלכם ושם מסרו לי שבכלל לא הזינו במחשב את תאום הגעת המתקין והבטיחו

להעביר זאת לטיפול מוקד הלקוחות.

כמה ימים אחרי קיבלתי טלפון מאור (מכירות) שהביע את התנצלותו והביע נכונות לתאם מועד נוסף להתקנה.

קבענו מועד ל- 8/11/2011 בין השעות 15:00 ל-17:00, במעמד השיחה איתו ציינתי שזה יהיה יותר לכוון השעה 16:00 , אור ציין

שלא אמורה להיות בעיה המתקין יתאם איתי טלפונית את ההתקנה ויגלה גמישות.

בתאריך 8/11/2011 בסביבות השעה 14:30 קיבלתי טלפון מהמתקין שהתכוון להגיע אליי להתקנה.

אמרתי ששעת ההתקנה שנקבעה היא בכלל בין 15:00 ל-17:00 ואין אף אחד בבית כרגע , ציינתי שאשתי תוכל להגיע לקראת השעה 16:00 כפי

שהסברתי במעמד התאום הטלפוני וציפיתי להבנה וגמישות.

מכאן התחילה סדרה של טלפונים מטעמכם בנסיון אולי מישהו מאיתנו יכול להקדים ולהגיע הביתה, ושוב להתנצל שהמתקין לא יגיע כי הוא סיים את עבודתו, ואולי נתאם מועד חדש וכו'. ציינתי שמבחינתי עמדתי בזמנים שתואמו עימי. התאום נקבע בין השעות 15:00 ל-17:00 כך שהשעה 16:00 היא בהחלט בתחום הזמנים שתואמו.

אם הייתם נוקבים בשעה מדוייקת ומוגדרת ייתכן ולא היינו מתאמים את זה מלכתחילה, ציפיתי להבנה וגמישות גם לאור הניסיון הראשון שלא צלח מבחינתכם.

ברגע זה הנושא מיצה את עצמו והחלטתי לוותר על העיסקה מול מוקד הלקוחות שלכם עוד באותו היום בסביבות השעה 16:15.

התאכזבתי בפעם הראשונה והתאכזבתי שוב בפעם השנייה וזה עוד לפני בכלל שקיבלתי את המוצר לביתי.

ומכל זה נותר רק טעם מר של מים עפשים.

אני מתריע ורוצה רק לקוות לפחות שלא תחייבו את כרטיס האשראי שלי בשום חיוב כזה או אחר וגם לא בעתיד.



תודה לכם תמי - 4

היה לי לא נעים להכיר



בברכה

אוחיון מאיר


תשובה ע"י : איריס מ : ראשון לציון
נושא : תמי 4 -חלקים
תגובה : משלמים לתמי 4 סכום כסף נכבד במסלול אחריות, אך אבוי אם צריך החלפת חלק כמובן שזה כבר לא כלול בשרות וצריך לשלם בנפרד. מאחר ויש כיום המון חברות חדשות המספקות מכשירים טובים בדיוק כמו תמי 4 אך הרבה יותר זולות, ממליצה לרכוש בחברות מתחרות , לשמחתי הם כבר אינם בלעדיים בשוק
תשובה ע"י : שלי מ : תל אביב
נושא : חמישים דקות המתנה לשירות
תגובה : אני לקוחה של תמי מורידים לי כסף מהחשבון כמובן בהוראת קבע אך לא החליפו לי מעולם לא סנן ולא נורית העיקר כסף הם מקבלים הבעיה היא שלא עונים בטלפון אבל אני ישלח להם את המכשיר חזרה ולא יזוז משם עד שאקבל את כספי חזרה עד השקל אחרון חברה מגעילה אם זה כדי לקנות מכשיר הם עונים מהר יש שם הרבה כח אדם אבל אם זה הסברים ובעיות יש שם מישהו אחד וגם הוא מקווה שתתאימו כמוני
תשובה ע"י : בסמה מ : כפר ג׳דידה
נושא : תמי4
תגובה : לא ממליצה על תמי 4 אם היה השם שלי תמי היתי מוחקת אותו יחס מחפיר שירות לקוחות גרוע את הכסף שלהם הם לוקחים בזמן אבל את השירות שלהם לא מקבלים שלמתי המון כסף ולא נהניתי בסוף אני אתבע אותם ואני אוציא מהם כפליים
י
- הוסף תגובה -
2 הודעות קודמות :
- מתקן מים חמים קרים שמותקן מתחת לשיש
- מיני ברים זולים ואיכותיים, סננים תואמים לתמי 4 ואוורפיור - מערכת הטיהור שקוקה קולה, מקדונלס משתמשים בה.
2 הודעות הבאות :
- פילטר רשת לקומקום חשמלי KN-868A KENNEDY
- מתקן ליצור מים מהאוויר
הודעות נוספות בנושא :
- פילטר במזגנים
- מיני בר מי עדן
- מיני ברים זולים ואיכותיים, סננים תואמים לתמי 4 ואוורפיור - מערכת הטיהור שקוקה קולה, מקדונלס משתמשים בה.
- נזילה ממסנן תמי 4 תת כיורי
- מחפש חיישן טמפרטורה לבר מים Eneral Bar
קישורים - פורומים מוצרי חשמל
פורום מוצרי חשמל - כללי
פורום מוצרי חשמל תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא מוצרי חשמל.
פורום מוצרי חשמל.
פורום מכונות כביסה
פורום מכונות כביסה תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא מכונות כביסה.
פורום מכונות כביסה.
פורום מייבשי כביסה
פורום מייבשי כביסה תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא מייבשי כביסה.
פורום מייבשי כביסה.
פורום מדיחי כלים
פורום מדיח כלים תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא מדיחי כלים.
פורום מדיחי כלים.
פורום תנורים
פורום תנור תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא תנורים.
פורום תנורים.
פורום מקררים
פורום מקררים תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא מקררים.
פורום מקררים.
פורום כיריים
פורום כיריים תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא כיריים.
פורום כיריים.
פורום מיקרוגל
פורום מיקרוגל תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא מיקרוגלים.
פורום מיקרוגלים.
פורום קולטי אדים
פורום קולט אדים תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא קולטי אדים.
פורום קולטי אדים.
פורום טוחני אשפה
פורום טוחן אשפה תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא טוחני אשפה.
פורום טוחני אשפה.
פורום פילטרים מטהרי מים
פורום פילטר מטהר מים תגובות הגולשים על שירות, תיקון, רכישה ו-טיפים בנושא פילטרים מטהרי מים.
פורום פילטרים מטהרי מים.

פרופיל חברה פרופיל חברה - מעוז הקור בע"מ
חנות מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ הוקמה בשנת 1989 ונמצאת בבעלותו ובניהולו של מר בני בכר, מנכ"ל החברה.
חברת מוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ נותנת שירות תיקון מורשה מורשה לחברות מוצרי חשמל ביתיים. כגון מכונות כביסה, מקררים, מייבשי כביסה, תנורים, מדיחי כלים, קולטי אדים, מכונות קפה ו- כיריים, וכמו-כן מספקת שירות מורשה לחברות קנדי, אמישראגז - אמישראגז, קופרבוש, ניגא, שולטס, ג'נרל אלקטריק, פוסטר, באייר דה-וינצ'י.
לאזור קנדי לחץ כאן - קנדי. לאזור פוסטר לחץ כאן - פוסטר או ניגא - ניגא. לאזור קופרבוש לחץ כאן - קופרבוש. לאזור שולטס לחץ כאן - שולטס.לאזור סול לחץ כאן - סול.
לקריאה על אודות מעוז הקור בע"מ לחץ כאן - אודות מעוז הקור בע"מ.
מבין כל חנויות למוצרי חשמל מעוז הקור בע"מ היחידה שמבטיחה שירות, הדרכה, אחריות, והובלה חינם על כל מוצר הרכש באתר.
אם הגעתם לאתר ממנוע חיפוש כלשהו סימן שעבודה קידום אתרים טובה נעשתה עליו. לקריאת מורחבת על קידום אתרים לחץ על הקישור.
מפת אתר מפת אתר - מעוז הקור בע"מ
קטלוג מוצרי חשמל ביתיים למטבח קטלוג חברות פורומים עיקריים הסכמי שירות מעוז הקור בשבילך
מוצרים נלווים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
קולטי אדים
מדיחי כלים
טוחן אשפה
מטהרי מים
מקררים
תנורים
כיריים
ברזים
אמישראגז
קופרבוש
שולטס
פוסטר
קנדי
סול
פורום מכונות כביסה
פורום מייבשי כביסה
פורום מדיחי כלים
פורום טוחן אשפה
פורום מקררים
מכונת כביסה
מייבש כביסה
קולט אדים
מדיח כלים
מקרר
תנור
מפת מוצרי חשמל
הזמנת שירות
מפת אתר
אודותינו
שירות תיקון למוצרים : מקררים | מכונות כביסה | מדיחי כלים | קולטי אדים | מייבשי כביסה | מיקרוגלים | תנורים | כיריים.
** כל תמונות המוצרים באתר הינם להמחשה בלבד. אין להעתיק טקסטים ותמונות מאתר זה

חלוצי התעשייה 97, חיפה ת.ד. 10167
טל: 1-700-506526 / 1-700-506001 פקס: 04-8405545 / 04-8422731
האתר נבנה ע"י לישר בכר (lishar(at)maozakor.co.il) | מעוז הקור בע"מ© 1990 - 2011 | תנאי שימוש ותקנון | מאמרים | מאמרים מובילים | מבצעים מוצרי חשמל
רדיו
חברות מוצרי חשמל
קופרבוש
שולטס
פוסטר
קנדי
אמישראגז
ניגא - טוחני אשפה
סול - חדש !!!
קטלוג מוצרים
קטלוג כל המוצרים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
טוחני אשפה
קולטי אדים
מדיחי כלים
מטהרי מים
מקררים
מנגלים
תנורים
כיריים
מיקרוגלים
פילטרים מטהרי מים
פורומים באתר
פורום מוצרים למטבח
פורום מכונות כביסה
פורום מייבשי כביסה
פורום טוחני אשפה
פורום מדיחי כלים
פורום קולטי אדים
פורום מקררים
פורום תנורים
פורום כיריים
פורום פילטרים
שירות תיקון מכשירים
תיקון מוצרי חשמל
תיקון מכונות כביסה
תיקון מייבשי כביסה
תיקון מכונת קפה
תיקון מדיחי כלים
תיקון קולט אדים
תיקון מיקרוגל
תיקון מקררים
תיקון תנורים
תיקון מקפיא
תיקון כיריים
חיפוש מוצרי חשמל

מוצרי חשמל ביתיים למטבח